Bu program, bir öğrencinin bilgilerini depolar ve yapıları kullanarak ekranda görüntüler.
Bilgileri depolamak ve ekranda görüntülemek için bir yapı değişkeni s yaratılır.
Örnek: Bilgileri Sakla ve Yapıyı Kullanarak Görüntüle
#include <stdio.h>
struct student
{
char name[50];
int roll;
float marks;
} s;
int main()
{
printf("Enter information:\n");
printf("Enter name: ");
scanf("%s", s.name);
printf("Enter roll number: ");
scanf("%d", &s.roll);
printf("Enter marks: ");
scanf("%f", &s.marks);
printf("Displaying Information:\n");
printf("Name: ");
puts(s.name);
printf("Roll number: %d\n",s.roll);
printf("Marks: %.1f\n", s.marks);
return 0;
}
Çıktısı :
Enter information:
Enter name: Jack
Enter roll number: 23
Enter marks: 34.5
Displaying Information:
Name: Jack
Roll number: 23
Marks: 34.5